Corleone.reismee.nl

Vervolg

Na 19 jaar hebben we Budapest weer opnieuw verkend. Twee dagen hebben we kris kras door Budapest gereisd met het openbaar vervoer. Zowel met de trein, metro en bus. Dit vervoer is overigens voor de oudjes gratis. Ook hier hebben we ons best nog gedaan om een paar billard keu's te kopen.Toen we uiteindelijk de winkel gevonden hadden, waar overigens ontzettend veel keus was, werd er besloten daar toch maar niet te kopen. De prijzen lagen aanmerkelijk hoger dat die hier in Berlicum. We hebben een paar keer heerlijk Hongaarsgegeten in de stad.

Zaterdag 29 mei werder aan de terugreis begonnen naar Nederland. We hadden eerst de bedoeling nog gehad om een paar dagen Wenen aan te doen, maar hier werd van afgezien, omdat we al zoveel indrukken hadden opgedaan, dat dit toch maar weer een keer uitgesteld werd. Na 700 km kwamen we aan op een camping in Velburg, die we op de heenreis ook hadden aangedaan. Het was er nu aanmerkelijk drukker dan de vorige keer.

Zondag 30 mei 2010 te 07.00 uur aldaar vertrokken voor de laatste rit tijdens deze vakantie periode. We hadden iets meer dan 600 km te rijden. Onderweg veel regen gehad, zodat we de nieuwe ruitenwissers goed konden gebruiken. Omstreeks 15.00 uur kwamen we in Berlicum aan. Alles is tijdens de vakantie goed verlopen.We hebben in totaal 11.174 km gereden.

Wij vonden het fijn dat jullie reageerden en willen daarvoor hartelijk dank zeggen.

Jan en Leidy

Welkom terug.!
Dit is nog nooit gebeurd, eerder terug dan de bedoeling was.

Jacques en Ad

Fijn dat jullie weer terug zijn met veel ervaringen rijker.
Nu uitrusten in een lekker thuisbed en onder het genot van hagel en regenbuien overwegen wat het volgende avontuur zal gaan worden.

Ria pruis

Ik had jullie nog lang niet verwacht ...maar nu het toch zo is: "welkom in ons regenlandje "ik zag net interessante foto's!
tot ziens maar weer !
groetjes Ra

marcel en berti

He luitjes nav ons gesprek vandaag even jullie verslag gelezen. Gaaf hoor zo'n trip en veel avontuur machtig mooi om zoiets te doen.
groetjes van ons.