Corleone.reismee.nl

Istanbul

De eerste dag zijn wein Velburg (D) op een camping geweest om te slapen. De tweede dag hebben we geslapen in Oostenrijk tegen de Sloveense grens aan Die dag hebben we aan weer alles zo'n beetje gehad wat er maar is te krijgen. Regen, hagel, sneeuw en zelfs heel even de zon. De derde dag zijn we Slovenie, Kroatie gepasseerd en hebben we geslapen nabij Nis bij een MisterKing met tankstation. Ook weer koud en regenachtig weer. De vierde dag zijn we Bulgarie gepasseerd en zijn we naar Edirne in Turkije gereden. Daar hebben we 2 nachten gestaan op een camping. We hebben daar gewoon een dag rust genomen.

Vanmorgen toen we wakker werden scheen de zon en steeg de temperatuur. Het is nu hier lekker warm. We zijn nu bij een wegrestaurant voorbij Istanbul. Hier hebben ze wireless en kunnen we het log bijwerken.

We gaan zo dadelijk op weg naar Kocaeli om daarde chefvan de politie te ontmoeten. Hopelijk klopt onze afspraak, maar dat horen jullie de volgende keer wel weer.

Dré en Elly

Hoi An en Cor,
Jonge, jonge wat een gedoe allemaal daar.Eigenlijk niet goed genoeg voorbereid op pad gegaan.Spoedcursus arabisch vergeten.
Jullie kennende uit op avontuur.Zo te lezen lukt dat aardig.
Begin volgende week hebben ze beloofd dat het boekje van vrienden op de fiets binnen komt. Dan kunnen we gaan reserveren. We doen ons best!!
Groeten we blijven volgen en doe voorzichtig daar.

Nico en Diny

Het gaat jullie dus erg goed. De steden die je noemt komen ons bekend voor. Wij storten voorlopig nog geen € 8. We wachten immers nog op de mooie foto's van An in Oosterse kledij. We wensen jullie een hele goede reis verder, doe vooral rustig aan en let op jezelf.
Gr
Diny en Nico