Corleone.reismee.nl

vervolg

We hebben overnacht bij het politiebureau in Bolu midden in de stad, ze waren heel blij met ons.

We trekken nusteeds verder naar het oosten ,zijn nu bij Ankara en drinken hier natuurlijk thee.

Het weer wordt ook steeds beter en de lucht is blauw.We rijden zo dadelijk verder in de richting van Adana.Tot nu toe hebben we nog ongeveer steeds op de autoweg gereden. Bij het passeren van de tolpoortjes hebben we een verkeerde doorgang gekozen. Alle alarmbellen begonnen te rinkelen. We zijn maar meteen gestopt en hebben alsnog betaald. Hier kreeg An een kaartje om het licht van de doorgang groen te maken. Dit kaartje hebben we maar gehouden en nu kunnen we het bij alle doorgangen van de tol gewoon doorrijden. Betalen is nu niet meer nodig.

Gerard Zegers

Hallo An en Cor,
Leuk dat we jullie op deze manier kunnen volgen op jullie reis. Komen we ook nog eens ergens.
Wij wensen jullie een fijne reis. Geniet er maar lekker van en wij zijn benieuwd naar jullie nieuwe verhalen (en straks natuurlijk ook naar gemaakte foto's).
Groetjes van Gerard en Riet

bas en erica

blijft toch een echt hollander..

Dré en Elly

Hoi vakantiegangers,
Zoals gewoonlijk hebben je het weer voor elkaar van Thiel. Voor niks bulten.
Grappig dat we jullie zo op de voet kunnen volgen.
Dat is trouwens wederzijds. We hebben een vette pot vol gekaart. Dat gaan jullie er dus niet goedkoop vanaf brengen!! Was ondanks jullie afwezigheid toch gezellig.
Veel groeten !!

Ria

Dat kaartje goed bewaren
"sim sala bim " en de poorten openen zich
goed dat jullie aan de thee zitten blijf je lekker nuchter bij

Mientje

Hallo An en Cor

Ja het zou niet waar zijn of Cor die krijgt het voor elkaar.Fijn dat we jullie zo kunnen volgen .We hebben goed gekaart weer een mooie centje in de pot en heerlijke hollandse niewe ge eten lekker he Cor.Maar hier is het ook koud geweest maar we missen jullie wel .Ik wens beide alle goeds toe .
Hartelijke groetjes Mientje

kees kastercum

Hoi, Ben weer op de been. Heb het ff slecht gehad. Ben blij alles nu op de voet te kunnen volgen.

Groet, Kees & Pauline

Harrie en Annemie

Nou vakantiegangers, jullie maken wel kiliometers.
De brandstof zal daar wel goedkoper zijn dan hier, want hier wordt die met de dag duurder.
Het biljarten ging vorige week aardig goed. Vandaag was het een stuk minder.
Groet Harrie en Annemie