Corleone.reismee.nl

Vervolg

Weinig nieuws hier onder de zon. We schijnen zowat tot de familie te behoren hier bij het hotel,restaurant annex camping. Vandaag was het zover dat An zelf mee moest koken.

De temperatuur blijft in elk geval goed, Elke dag omstreeks 32-33 graden. 's-Nachts koelt het gelukkig een beetje af en met de ramen zowat allemaal open kunnen we toch nog goed slapen.

Morgen gaan we met de bus naar Silifke. Er schijnt daar op vrijdag een grote markt te zijn. Vandaag heeft hier een familie feest. Volgens ons hebben ze een zelfstandig orkest ingehuurd voor Turkse muziek. Zelf kunnen ze ook muziek instrumeneten bespelen. Het is een dolle boel met veel herrie.

Dré en Elly

Heb jij je accordeon toch zeker ook wel mee genomen Cor? Had je indruk kunnen maken zeg. Bij zoveel herrie is het toch niet belangrijk hoe of wat je speelt.
Ook wel weer lekker om wat rust te hebben. Toch?
Jullie moeten goed uitgerust zijn straks als je thuis komt. We hebben 4 overnachtingen in optie staan. Maastricht, Bergeik, Blerick en Boxmeer. Ze vragen op korte termijn om een bevesteging. Er staat ons niets in de weg ,wij hopen bij jullie ook niet. Dan kunnen we beslissen. Goed?
Gr. en tot horens.

Harrie en Annemie

Als we het zo allemaal lezen, zijn jullie inmiddels halve oosterlingen. Het eten bevalt blijkbaar goed, het verbaast me dat jullie magen alles verdragen.
De godsdienst ,Islam, ligt jullie wel en het contact met de mensen verloopt ook vlotjes en soepeltjes. Zelfs de cultuur spreekt jullie aan.
Als je straks weer in Berlicum bent komen natuurlijk al jullie rijke oosterse kennissen ook even langs.
Cor,heb je al kunnen biljarten ? Hier zijn we driftig aan het oefenen, maar het resultaat valt nog niet mee.
Is het misschien een idee om jullie reisverhaal te verkopen aan het Brabants Dagblad. Er zal zeker interesse voor zijn.
Groetjes en veel reisplezier verder.

Mientje

Als ik het zo allemaal lees en hoor hebben jullie veel gezien en van alles meegemaakt mooi weer en hier is het erg koud geweest.Donderdag is het hier kaarten we doen ons best om goed wat in de pot te krijgen.
Maar dat horen jullie wel ik wens jullie nog een goede reis en de Hartelijke groeten en nog veel plezier...